Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 09:07:16 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/15371 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, 
Veskiposti tn 8, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Filtri tee T2 
// Tehnika tänav T12, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Filtri tee 
T2 // Tehnika tänav T11 // T12 // T7 // T8, Harju maakond, Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, Filtri tee T2 // Tehnika tänav T11 // T12 // T7 // T8, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Filtri tee T10 // T2 // Tehnika 
tänav T12, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Veskiposti tänav T2 
(Veskiposti tn 8 büroohoone, Ühisveevärgitorustik, Gaasitrass, 
Sidekanalisatsioon, Sidekanalisatsioon, Sademeveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27228309>  (menetlus nr: 
467293), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister